mercoledì 20 agosto 2014

Prevod sa italijanskog na srpski- prevodilačko takmičenje na sajtu ProZ.com

Drage kolege i čitaoci,

Verovatno vam je svima poznat sajt Proz.com, koji predstavlja najveću bazu prevodilaca, prevodilačkih poslova, glosara iz različitih oblasti, a preko pomenutog sajta možete naći i korisne webinare, koji svakako mogu pomoći vašem profesionalnom usavršavanju. Naravno, možete proveriti i kredibilitet agencija, jer pre nego što se upustite u neki projekat, trebalo bi da znate da li je agencija koja vam nudi posao na beloj ili crnoj listi za saradnju.


Ovom prilikom želim da vam predstavim svoj prevod sa italijanskog na srpski, koji sam poslala za "ProZ.com translations contest". U pitanju je prozni tekst, a moj prevod možete pronaći na ovom linku i glasati, odnosno "lajkovati", ako vam se sviđa. Pošto sam relativno nova na ProZ-u, tačnije, tek od nedavno pratim konkurse i objave, ne znam da li pobednici dobijaju neku nagradu ili poene koji mogu biti preporuka kod budućih klijenata.

Naravno, očekujem vaše komentare i sugestije. Potencijalni klijenti mogu naći moj profil na ProZ-u: Olgica Andrić- sudski tumač italijanski. Ovog leta sam imala neka nova iskustva s prevođenjem poezije i mogu reći da je to bio veoma uzbudljiv izazov. Na kraju, svaki književni prevod je odličan trening kreativnosti.





Nessun commento:

Posta un commento